برای ارسال تیکت باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

در این بخش می‌توانید کلیه مسائل مربوط به خرید و پرداخت، نصب و راه‌اندازی پلاگین، ثبت‌نام و ورود به حساب کاربری، بازیابی رمز عبور، مشکلات فایل‌های دریافتی و سایر موارد فنی را با تیم متخصص پشتیبانی ما در میان بگذارید. کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود. لطفاً جهت ثبت درخواست پشتیبانی، بر روی گزینه “ارسال درخواست پشتیبانی” کلیک نموده و جزئیات مورد نظر خود را درج فرمایید تا تیم فنی گـــــرافیکو در اسرع وقت نسبت به پیگیری و پاسخگویی به تیکت شما اقدام نمایند.


قبل از ارسال تیکت دقت داشته باشید:

  • پسورد فایل ها در این لینک قابل مشاهده می باشد.
  • تمامی پسورد ها و اعداد آنها باید به زبان انگلیسی وارد فایل زیپ شود برای مشاهده آموزش به این لینک مراجعه کنید.
  • پیش از ارسال درخواست، لطفاً نسخه نرم افزار خود را با مشخصات درج‌شده در محصول تطبیق دهید.
  • برای مشاهده پاسخ کارشناسان و وضعیت درخواست خود، به همین صفحه مراجعه کنید.
  • ارائه پشتیبانی فقط برای محصولات خریداری‌شده می باشد.